اسپیلبرگ «تغییرشكل دهندگان ۴» را كارگردانی می کند

وادی خاموشان

بکوش تا عظمت در نگاه تو باشد نه در آنچه به آن می نگری

 
 
 
اسپیلبرگ «تغییرشكل  دهندگان ۴» را كارگردانی می کند  
 
 
 
 
   
 
 
    استیون اسپیلبرگ گزینه كارگردانی قسمت چهارم «تغییر شكل دهندگان » است و در این باره گفته است اگر «مایكل بی» از این پروژه كناره گیری كند، «تغییرشكل دهندگان ۴» را او می سازد.
   
   
 
 
     

استیون اسپیلبرگ گزینه كارگردانی قسمت چهارم «تغییر شكل دهندگان » است و در این باره گفته است اگر «مایكل بی» از این پروژه كناره گیری كند، «تغییرشكل دهندگان ۴» را او می سازد.

 

صحبت كارگردانی احتمالی «تغییر شكل دهندگان ۴» توسط اسپیلبرگ زمانی مطرح شد كه در داخل كمپانی دریم وركز این شایعه قوت گرفت كه «مایكل بی» دیگر با این پروژه همكاری نمی كند.

خبر تغییر كارگردان این مجموعه فیلم در شرایطی مطرح می شود كه شیالابوف بازیگر اصلی فیلم هم قبل از این گفته بود در قسمت بعدی آن بازی نخواهد كرد.

 

به گفته اسپیلبرگ: «هنوز هم قرار است مایكل بی قسمت بعدی فیلم را كارگردانی كند و صحبت كناره گیری او از پروژه نیست اما اگر این اتفاق بیفتد من خود چهارمین قسمت را كارگردانی می كنم»

بحث تغییر كارگردان «تغییر شكل دهندگان» در شرایطی است كه به گفته عوامل اصلی تولید آن هنوز هیچ داستانی برای قسمت چهارم انتخاب و پیدا نشده است.

 

تهیه كنندگان فیلم می گویند در حال حاضر تمام توجه آنها بر روی قسمت سوم فیلم است كه قرار است برای ۲۹ ژوئن در سطح وسیعی به روی پرده سینماها برود.

 

تحلیل گران سینمایی می گویند در شرایطی كه هنوز قصه ای برای قسمت چهارم فیلم پیدا نشده، بحث تغییر كارگردان آن یك تبلیغ رسانه ای به نفع این مجموعه فیلم است.

 

آنها عقیده دارند این كار با این هدف صورت می گیرد كه توجه عموم تماشاگران را به سمت قسمت سوم فیلم جلب كنند.

سه قسمت قبلی فیلم كه توسط «مایكل بی» كارگردانی شده، نام «استیون اسپیلبرگ» را به عنوان تهیه كننده و مدیر تولید بر روی خود دارد. خط اصلی قصه این فیلم درباره نبرد دو گروه از موجودات غول آسای فضایی بر روی كره زمین است. در قسمت سوم فیلم جان مالكوویچ هم یكی از نقش های اصلی را بازی كرده است.

 

دو قسمت قبلی فیلم در سطح جهانی بیش از ۸۰۰ میلیون دلار فروش كرده اند. اما با وجود فروش بالای فیلم در جدول گیشه نمایش، منتقدان هر دو قسمت آن را كارهای سطحی و بی ارزش ارزیابی كرده اند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:,ساعت 12:45 توسط مجهول| |


قالب وبلاگ

download

ویندوز جدید و عالی Windows X pro 2011

ابــزار وبــلاگ ها !

دریافت کد این آهنگ